субота, 16 червня 2018 р.



Урок математики  у 6 класі

«Подільність натуральних чисел»
(урок – консультація) 

Мета. Узагальнити та систематизувати вміння та навички учнів. Ліквідувати прогалини у знаннях. Розвивати вміння знаходити свої помилки, розвивати логічне мислення, мову, творчість. Виховувати самостійність, інтерес до предмету, культуру праці.
Тип уроку. Урок узагальнення й систематизації вмінь та навичок учнів.


Хід уроку

1.       Оргмомент.
Психологічна хвилинка.
Ø  Любі діти, я радий знову бачити вас на уроці. Сьогодні я прийшов до вас у хорошому настрої і хочу передати його вам, щоб ми з вами плідно працювали.
Ø  На сьогоднішньому уроці ми систематизуємо з вами знання по темі: «Подільність натуральних чисел». А шлях наш буде проходити згідно з планом, записаним на дошці.
Ø  Урок – консультація означає, що ви можете з’ясувати всі запитання, які залишилися незрозумілими з даної теми. Не бійтеся запитувати, бо низьких балів сьогодні ніхто не одержить.
Ø  Тиждень тому, в кабінеті, були вивішені завдання, які є основними з даної теми і кожен учень вказав, яке з них викликає труднощі в розв’язанні. І я таким чином знаю, на що більше сьогодні слід звернути увагу.

Завдання
Знаю
Сумніваюсь
Не знаю

  1. Актуалізація опорних знань учнів.
Взаємо опитування з картками взаємоконтролю, на яких учні ставлять один одному «+» чи « - « . Деякі з пар озвучують свої діалоги.
  1. Що називається дільником числа?
  2. Що називається кратним?
  3. Сформулюйте ознаку подільності на 2.
  4. Сформулюйте ознаку подільності на 5.
  5. Сформулюйте ознаку подільності на 10.
  6. Сформулюйте ознаку подільності на 3.
  7. Сформулюйте ознаку подільності на 9.
  8. Які числа називаються простими?
  9. Які числа називаються складеними?
  10. Які числа називаються взаємно простими?
  11. Що називається найбільшим спільним дільником?
  12. Що називається найменшим спільним кратним?

  1. Усні вправи.

1.        Назвати декілька чисел, кратних числу 17.
2.        Назвати дільники числа 17.
3.        Довести, що число 17 – просте.
4.        Чому дорівнює 172?
5.        Назвіть фільм, в назві якого є число 17.

  1. Математичний диктант.
Два учні пишуть за відкидними дошками.
  1. Розташуй числа окремо, які діляться на «2», «5», «10», «3», «9»:
          4581; 3405; 802; 4953; 590; 22341; 909; 108; 942; 835; 1002.
  1. Записати дільники числа 24.
  2. Записати 4 числа, кратні числу 16.

  1. Розв’язування вправ ускладненого рівня.
        Задачі.
  1. Три пароплави заходять в Очаків після кожного рейсу. Перший пароплав здійснює свій рейс за 24 години, другий – за 30 годин, третій – за 18 годин. Через скільки найближчих діб всі три пароплави зустрінуться в Очакові, якщо вони вийшли з порту одночасно?
  2. Частка двох чисел дорівнює НСД (88; 184), а різниця цих чисел дорівнює НСК (70; 105). Знайди ці числа.
  3. Знайди НСК від одноцифрових чисел.
  4. Розв’яжи рівняння:
2*5*11*х =  4*22

  1. Попереджуємо помилки.
 Я забула деякі визначення і допустила деякі помилки на дошці.
Допоможіть їх виправити.
a)       455 | 10;   б) 134 | 3;  в)  45 – просте число;
г)    549 | 2;     д)  845 | 5;  д) 19 – складене число.

  1. Перевір себе і допоможи товаришу.

Робота в парах.
Кожна пара одержує картку із завданням. Завдання аналогічне до завдань КР середнього і достатнього рівнів.
Не забувайте порядок роботи в парах. Після закінчення роботи ви виконуєте взаємоперевірку завдань, враховуючи самостійність розв’язання і одержану допомогу.
Після  закінчення роботи обговорюємо, які запитання виникли при розв’язанні та виправляємо допущені помилки.
На контрольній роботі учні одержують додаткові творчі завдання, розв’язання яких свідчить про високий рівень підготовки учня.
  1. Підсумок уроку.
  2. Домашнє завдання.

















Немає коментарів:

Дописати коментар